woensdag 6 juli 2016

Booktubeathon 2016 : aankondiging


Ik weet het, ik weet het...

Vorig jaar nam ik de beslissing om niet meer deel te nemen aan één of andere leeschallenge op het internet omdat het naar het einde van het jaar toe echt wel werken werd om dat boeltje af te krijgen.

Maar kijk, de aankondiging voor Booktube-a-thon 2016 kwam deze week online en ik voelde het al meteen weer kriebelen:



Vanaf 18 juli zal ik dus een hele week aan het lezen slaan want er zijn weer zeven uitdagingen te volbrengen:

1/ Read a book with yellow on the cover.
2/ Read a book only after sunset.
3/ Read a book you discovered through booktube.
4/ Read a book by one of your favourite authors.
5/ Read a book that is older than you.
6/ Read and watch a book-to-movie adaptation.
7/ Read seven books.

Er zal na afloop zeker een wrap-upje komen, want mijn TBR heb ik al samengesteld! 
En om de spanning er in te houden, zeg ik nog niet welke boeken daar op staan...

Follow my blog with Bloglovin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten