woensdag 23 september 2015

Cadeautje? Nee, kAHdooke!


Mensen zijn op één vlak allemaal gelijk: als er iets gratis te verkrijgen is, zijn we er graag bij of niet soms?

Tot zondag 27 september kan je nog bij Albert Heijn sparen voor een kAHdooke-doos ter waarde van 40.00€ en vandaag mocht ik met een volle spaarkaart mijn doos gaan afhalen!

Zelfs Sisko is fan!

Op deze blog heb ik het nog niet veel - eigenlijk nog nooit denk ik - gehad over Albert Heijn, maar ik ben vanaf het moment dat er een winkel in mijn buurt (= een straal van 15 km) gevestigd werd een hevige fan. Niet omdat het daar zo goedkoop zou zijn, want ze zijn niet veel goedkoper dan Delhaize of Carrefour, maar omdat ik het zo'n toffe winkel vind.

In het begin was ik een beetje overweldigd door alle Nederlandse dingen die daar in de rekken liggen, bekend van de Nederlandse tv-reclame en die hier anders niet verkrijgbaar zijn. Ondertussen is dat al wat getemperd maar ik blijf er graag winkelen. Het enige dat ik er mis, is Belgische peperkoek (liefst van Vondelmolen), want als Nederlands bedrijf bieden ze enkel de Nederlandse ontbijtkoek aan, en die is écht niet hetzelfde... Maar dat kan ik natuurlijk ook elders gaan halen, dus da's niet zo erg.

Het kAHdooke dan... Vandaag kreeg ik mijn laatste 5 stickers om mijn spaarkaart te vervolledigen en na wat plakwerk ging ik de winkel terug binnen om mijn doos te claimen.
Zwaar dat die was! Ik was dus meer dan benieuwd naar wat er allemaal in zou zitten...

Er kan toch heel wat in zo'n doos...
Het aanbod is heel gevarieerd en ik was blij als een klein kind met wat ik in de doos vond. En aangezien de groepsfoto niet echt duidelijk is, komt hieronder een thematisch overzichtje van wat er allemaal in zat:

Drank


Dorst lijden zal ik zeker al niet doen, als je dit ziet.
De cassislimonade vind ik trouwens overheerlijk, die koop ik elke keer in het groot (1.25l) als ik bij AH ga winkelen, goeie keuze dus! En ook Bavaria Radler is voor mij geen onbekende. Ik heb altijd enkele blikjes met citroensmaak in mijn koelkast staan, deze is met appel, ik ben benieuwd. Radler is trouwens mijn favoriete drank als ik in Duitsland ben, de mix van bier met limonade is helemaal mijn ding.

Verzorging


Ook aan de properheid van de mens werd gedacht: tandpasta en 2 deo's (enkel jammer dat er hier in huis - buiten de kat - geen mannelijk wezen rondloopt, de Rexona zal een andere thuis moeten krijgen), vochtige toiletdoekjes en iets voor in de was, waarvan ik nog moet uitzoeken wat het juist is...
Mijn deodorant is net op, dus deze komt goed van pas, hoewel ik er natuurlijk al eentje in reserve had staan, maar het zal eerst deze van Nivea worden.

Koken

Het Kattegat krijg je er gratis bij.
Er was niet alleen snoep (zo dadelijk meer daarover) te vinden in de doos, er zaten ook heuse kookdingen in. En hoewel ik nog totaal geen idee heb van wat ik hiermee moet doen - koken is niet mijn forte, dat is al bekend - zal het wel op geraken...

Snoep

Het grootste deel van de doos werd ingenomen door snoep, ik had eigenlijk niet anders verwacht en het zijn gelukkig stuk voor stuk dingen die ik lekker vind.
Het toeval wil zelfs dat ik gisteren in de Delhaize aan het wikken en wegen was of ik die Milka choqsplash zou kopen en ik heb hem laten liggen, meevaller dus dat hij in de doos zat. De Emmental cheese crispy thins zijn mijn favoriet in het Lays Oven gamma, nogmaals een goeie keuze dus en de Cadillacsnoepjes had ik ook al eens gekocht, lekker!

Naast deze buit zaten er ook nog een paar bons bij voor een aantal gratis diepvriesproducten, die zal ik dus de volgende keer dat ik naar AH ga moeten inslaan, want die konden natuurlijk niet in de doos.

Blij dat ik voor de kAHdooke doos gespaard heb, het voelde echt aan als een cadeautje bij het uitpakken en wie is daar nu geen fan van?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten